Ben,BenK wrote:Selvfølgelig det!safeaim wrote:Norsk er bedreMen det er jo ganske praktisk at svensk og dansk likner norsk nok so at man kan forstå alle tre, ikke sant?
BenK
Jag instämmer med du. Jag är fran U.S.A, och min svensk är självlärde, men jag finns att jag kann läsa en lite norsk och dansk - men jag kann inte förstå det sprakada dansk.
m.v.h.
-Scott


