Just how do you pronounce Kjaerhus

VST, AU, AAX, CLAP, etc. Plugin Virtual Effects Discussion
RELATED
PRODUCTS

BenK wrote:
safeaim wrote:Norsk er bedre :P
Selvfølgelig det! :D Men det er jo ganske praktisk at svensk og dansk likner norsk nok so at man kan forstå alle tre, ikke sant?

BenK
Ben,

Jag instämmer med du. Jag är fran U.S.A, och min svensk är självlärde, men jag finns att jag kann läsa en lite norsk och dansk - men jag kann inte förstå det sprakada dansk.

m.v.h.

-Scott

Danskene kan lese norsk men skjønner ikke så godt hva vi sier, svenskene forstår ikke dansk og later som de ikke skjønner norsk. Men vi som snakker norsk forstår aaaaallllltttt. ;)
My Soundcloud Too many pieces of music finish far too long after the end. - Stravinsky

kovacs wrote:[...] Men vi som snakker norsk forstår aaaaallllltttt. ;)
Det er faktisk akkurat hva jeg alltid hører fra nordmennene som jeg kjenner, so det må være sant! :D

masse hilser

BenK

rockstar_not wrote:Jag är fran U.S.A, och min svensk är självlärde
Jeg tror at den beste metoden å lære et skandinavisk språk er å finne ei vakker skandinavisk jente som gir privat undervisning. Det funger i alle fall for meg 8) :D.

BenK

Yup, mit svenske bliver bedre og bedre...

No mai terminati odata ma!

shamann wrote:kyair-hooss
Is it geordie? :-o

smörebröd fredriksen ikea malmö wallander lindström - at least that's what I have been told...

Indeed... :?

Forever,

Kim.

multree wrote:smörebröd fredriksen ikea malmö wallander lindström - at least that's what I have been told...
tsk, tsk...that's Swedish...
My Soundcloud Too many pieces of music finish far too long after the end. - Stravinsky

bmanic wrote:Noniin.. olkaa nyt kaikki hiljaa. Se lausutaan "kaverin-huussi".. että silleen.

:P
Kuuma peruna suuhun niin tulee oikea aksentti.

Mutta asiasta toiseen, mikä oli se kompressori jota demosit täällä? Oli kai syntheditillä tehty.

I :love: PONDHOUSE PLUGINS! :D

ääääääm ostoksille? tak! no comprendo

Jau ei såu glau att jau ei freon Skeone.
Ett spreok såm jau feursteor.
Eller heur? ..........Tiffany ? :hihi:
Image

Post Reply

Return to “Effects”