so stay tuned - I love you all too much to leave without a trace
mully
multree wrote:
so stay tuned - I love you all too much to leave without a trance
mully
maybe metel........................hehehehemultree wrote:no no.... I'm not changing anything.. (at least I guess) haven't touched the guitar for too long now.... every free minute goes into either being sick or designing some CUIs (comical user inerfaces)...
who knows what my songs will sound like, when I get back to playing.... but propably they'll sound just like before (maybe new words, chords & structure in some of them) but yeah
Wopelka wrote:ich habe nicht alles verstanden, aber jaja traumhaft
my favourite partmultree wrote: Ich bin dann in die Küche um tiefgefrorene Croissants aufzubacken und sie in verbindung mit selbstgemachter Erdbeermarmelade von Judith zu verputzen....
Translation: it all started, as I was lying inmy bed and he janitor came to me and said that it's bad to keep the door locked, for it could be difficult to be informed when the house is on fire.... I then ran out and knocked on all doors on my floor to wake them up cuz the house is burning.multree wrote:[vermuteter Traum Anfang]
alles hat damit angefangen, dass ich in meinem Bette lag und der Hausmeister sagte hier wäre immer abgeschlossen, das wäre doof bei Feuern man könne dann so schlecht bescheid sagen.... ich bin dann auf den Flur und hab alle Türen aufgerissen und "Feuer" geschrien damit das alle mit bekommen, dass es brennt.
But it turned out to be just a campfire inside one of the apartments... stupid ideaAllerdings war es gar kein Feuer sondern nur ein paar Leute die in einem Zimmer ein Lagerfeuer entfacht haben.. doofe Idee.
I went back to my room to find out that the bathroom is now "laid out with" carpet - I ran to the balcony (and I don't have one) and saw some venecian boats on the river (which isn't there, neither - but I s'ppose that's what dreams are like) - the love boat captain didn't even look at me and was paddeling away)Ich bin dann zurück in meine Wohnung und hab festgestellt das auf einmal Teppich im Badezimmer liegt - bin schnell zum Balkon (den ich nicht hab) und hab im Fluss hinter meiner Balkontür (der eben so wenig in den Bereich existierender Zutaten meines Wohnumfeldrezeptes gehört wie der dazugehörige Balkon).Die Schiffe waren glaub ich zu groß geratene Gondoleeren (wenn die so heißen) der Gondolierie (keine Ahnung wie man den schreibt, ich hoffe allerdings das ich seinen Berufsstand verdeutlichen konnte) aber, wollte mich keines Blickes würdigen und nahm mich dementsprechent auch nicht mit...
I got back into the flat and now all the carpet had vanished.... but I couldn't are less and seemed to be used to it not being there....darauf hin kehrte ich glücklich ins Zimmer zurück, wo ich feststellen durfte dass nun jeglicher Teppich aus der Wohnung verschwunden war... es kam mir allerdings nicht komisch vor....
So I moved to the kitchen to make some frozen Croissants with selfmade Strawberry Jam - which is the most undreamlike or dreamulike part for I usually do this when going into my kitchenIch bin dann in die Küche um tiefgefrorene Croissants aufzubacken und sie in verbindung mit selbstgemachter Erdbeermarmelade von Judith zu verputzen....
Submit: News, Plugins, Hosts & Apps | Advertise @ KVR | Developer Account | About KVR / Contact Us | Privacy Statement
© KVR Audio, Inc. 2000-2026